preloder

Follow us on social networks

Top
Image Alt

Σύστημα Pilates

  /  Σύστημα Pilates

Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε το 1920 από τον JosephPilates, ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας.

Αυξάνει την ευλυγισία, τη δύναμη και τη μυϊκή αντοχή

Βελτιώνει την σωστή στάση σώματος

Ανακουφίζει τους πόνους της μέσης και του αυχένα, καθώς ευθυγραμμίζει και βελτιώνει την κατάσταση της σπονδυλικής στήλης (π.χ. περιπτώσεις λόρδωσης, σκολίωσης, κύφωσης κλπ)

Βοηθάει στην απομάκρυνση τους στρες, δίνοντας έμφαση στην σωστή αναπνοή

Συμμετέχει στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών

Στη σχολή η μέθοδος Pilates διδάσκεται με χρήση εξοπλισμού , ειδικά σχεδιασμένου για να προσαρμόζεται κάθε φορά στο ασκησιολόγιο του εξειδικευμένου δασκάλου

H βασική αρχή, και θεωρητικό υπόβαθρο της μεθόδου είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος – η κοιλιά. Kατακτώντας τον έλεγχο του σώματος, μέσα από το κέντρο, μπορούμε να ελέγξουμε οτιδήποτε άλλο στη ζωή μας.

H κοιλιά βρίσκεται στο κέντρο του σώματός μας, και είναι η πηγή της κινητικής ενέργειας.

Στην Aνατολική θεώρηση του σώματος, αντιστοιχεί στο ηλιακό πλέγμα. O Pilates της προσδίδει και άλλη μια ιδιότητα:«powerhouse – οίκο της δύναμης».

Για τη Siddhi Yoga Shala

Σημαντικό να γνωρίζουμε..

1. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα ισχύει για τις ημερομηνίες που πάντα αναγράφονται σε αυτό. Πέραν αυτών, οφείλουμε να ενημερωνόμαστε για τυχόν αλλαγές.

Για την πρακτική

Σημαντικό να γνωρίζουμε..

1. Το τελευταίο γεύμα πριν την πρακτική μας , πρέπει να έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον 3 ώρες πριν.

Πρόγραμμα